Bij een online bestelling kunnen nogal wat vragen ontstaan, daarom hebben wij hier alvast de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Mocht uw vraag er niet tussen staan, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Bestellen

Betaal ik bij raamdecoland nog extra kosten over mijn bestelling?

Nee, de prijs die in de winkel wordt weergegeven is de prijs die u uiteindelijk betaald, inclusief BTW en inclusief verzendkosten

Moet ik een afwijkend adres invullen voor aflevering?

Nee, dit is niet per se nodig, mocht u uw producten op een ander adres willen laten bezorgen( uw werk, uw ouders, uw buren) dan uw besteladres, dan is dit op deze manier wel mogleijk

Waar kan ik de algemene voorwaarden zien?

De algemene voorwaarden kunt u inzien door op deze link te klikken: Algemene voorwaarden

Kan ik ook een account aanmaken?

Nee, dat is bij ons niet nodig. Iedereen kan als gast bestellen, wij hebben hier voor gekozen om het bestelproces voor u als klant zo eenvoudig mogelijk te maken.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?

U krijgt na de betaling(wanneer deze succesvol is afgerond) een bevestigingsmail, u krijgt nogmaals een mail als uw bestelling verzonden wordt. 

 

Betalen

Kan ik naast iDeal en PayPal nog op andere manieren betalen?

Ja u kunt eventueel via een directe overschrijving betalen. Indien dit gewenst is kunt u een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een van onze medewerkers zal u dan verder helpen.

Hoe veilig is betalen bij raamdecoland

Alle betalingen zowel iDeal als PayPal lopen via een beveiligde SSL server, dit wordt door de bank en PayPal verzorgd dus 100% veilig!

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, deze manier van betalen bieden wij momenteel nog niet aan.

Waar kan ik het BTW bedrag zien?

Al onze producten op de webwinkel zijn allen inclusief 21% BTW, hiervan staat een overzicht in uw winkelwagen en op de factuur. 

 

Verzending

Waarom hoef ik bij raamdecoland geen verzendkosten te betalen?

Wij houden niet van kosten achteraf, wat u ziet is wat u betaalt, wij nemen de volledige verzendkosten op ons!

Hoe moet ik de levertijden rekenen?

Vanaf het moment van ontvangst van de verstuurbevestiging, die naar het door u opgegeven mail adres wordt gestuurd gaat de levertijd lopen.

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

Nee, de bestelling wordt altijd op een door u opgegeven adres afgeleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van aflevering?

Bijna al onze paketten worden met UPS afgeleverd, UPS bied het pakket 3 keer aan op het door u opgegeven verzendadres. Mocht er dan nog niemand thuis zijn wordt het bij de buren aangeboden. Als zelfs dat geen oplossing biedt wordt het pakket terug verzonden naar ons, en zullen wij het opnieuw aan uw aanbieden (Hier worden extra verzendkosten over berekend)

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren? (bijvoorbeeld op het werk)

Ja natuurlijk! Dit is geen enkel probleem, hiervoor is het afwijkend verzend adres toegevoegd in de winkelwagen.

 

Kwaliteit en garanties

Hoeveel garantie zit er op de producten van raamdecoland?

Er zit 2 jaar garantie op onze producten

Wat houdt de garantie in?

De garantie is op niet-logische slijtage, zoals de aandrijving van het product die na 2 weken niet meer functioneerd

Waarom wijken de kleuren van de producten af van de beeldscherm kleuren?

De kleuren gaan over 3 schijven, ten eerste is daar de stof, deze heeft een bepaalde kleur, ten tweede is daar de camera, die heeft bepaalde kleurinstellingen, en ten derde is daar uw beeldscherm die weer andere instellingen heeft, hierdoor kunnen de "echte kleuren" iets afwijken van de beeldscherm kleuren

Kunnen de producten met dezelfde kleurnamen onderling verschillen?

Ja dit is mogelijk, onze fabriek verwerkt verschillende stoffen van verschillende leveranciers met dezelfde kleurcode, het kan voorkomen dat de ene kleur bijvoorbeeld in een ander kleurbad is geweest en daardoor iets lichter/donkerder is geworden. Wanneer u twee producten besteld met dezelfde kleurnaam, check eerst of u de kleuren acceptabel vindt voordat u de producten op maat gaat maken.

Hoe kan ik producten terugsturen en hoe wordt dat afgehandelt?

Hoe de retournage wordt afgehandelt kunt u vinden door op de volgende link te klikken: Retour en ruilen

Wat als mijn bestelling beschadigt geleverd wordt?

Wanneer uw bestelling beschadigt geleverd wordt, of tijden montage komen er beschadigingen aan het licht, stuurt u dan een mail met uw order nummer vermeld met een foto van de beschadiging naar ons. Alleen met een bijgevoegde foto kunnen wij uw klacht/beschadiging in behandeling nemen.