De vragen die ons het meest gesteld worden:

Over het bestelproces

Zijn de maten Breedte x hoogte of hoogte x breedte??
Alle maten worden aangegeven als breedte x hoogte.

Moet ik een lever adres invullen?
Nee, wanneer het afleveradres hetzelfde is als het factuuradres is dat niet nodig, lees hier meer over leveringen.

Zijn er extra kosten die ik bij mijn bestelling moet maken?
Nee, alle prijzen zijn inclusief btw en verzendkosten. Geen nare kosten achteraf!

Waar kan ik de algemene voorwaarden inzien?
Klik hier om direct naar onze algemene voorwaarden te gaan.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, dat is niet nodig. Standaard rekent u af als gast, het is wel mogelijk een account aan te maken zodat u in de toekomst sneller kunt bestellen.


Over onze producten

Zijn de maten Breedte x hoogte of hoogte x breedte??
Alle maten worden aangegeven als breedte x hoogte.

Wat is het verschil tussen rolgordijn/duo rolgordijn mini en een gewoon rolgordijn op maat?
De mini varianten hebben meer beperkte afmetingen, maar zijn ook voordeliger. Mini rolgordijnen zijn uitermate geschikt voor kleine ramen en draai/kiep ramen.

Welk soort plissé gordijn op maat kan ik het beste bestellen?
Dat is afhankelijk van uw situatie. Het beste kunt u contact met ons opnemen zodat wij u advies op maat kunnen geven.

Hoeveel garantie zit er op de producten?
Alle producten hebben een minimale garantie van 2 jaar. Lees hier meer over garanties

Zijn kleuren met dezelfde namen altijd dezelfde kleur?
Wij doen onze uiterste best om onze kleuren zo natuurgetrouw mogelijk aan u te tonen, toch kan het voor komen dat er kleurverschil in leveringen of producten ontstaat. Dit is geen reden voor herroeping.


Over de leveringen

Krijg ik een tracking code bij mijn bestelling?
Momenteel kunnen wij nog niet bij iedere bestelling onmiddellijk een tracking code aanbieden, wilt u graag een tracking code, dan stuurt u een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw bestelnummer, wij zullen u uw tracking code dan zo snel mogelijk toesturen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Dat verschilt per product, lees hier meer over levertijden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van aflevering?
Al onze vervoerders zullen het pakket twee maal bij u proberen af te leveren, afhankelijk van het product zal daarna per individuele situatie bekeken worden wat er gedaan wordt met uw pakket. Als u een kaart van een van onze vervoerders heeft ontvangen neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Helaas is het niet mogelijk uw bestellingen af te halen.


Vragen in het algemeen

Waar kan ik jullie bedrijfsgegevens zien?
U kunt onze bedrijfsgegevens zien onder de pagina bedrijfsgegevens, zie hier al onze gegevens.

Hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons bereiken via telefoon, mail, chat en via diverse contactformulieren.